Suck och stön

Fick mig verkligen en promenad ...
Bestämde mig för att gå till vittjärv och de skulle jag inte gjort om jag visste vad som väntade mig.
Oplogad cyckel väg hela vägen dit, och jag hade ju barn vagnen.
Herregud alltså. Jag plumsade HELA vägen dit och jag var så slut när jag nästan
var framme att jag tänkte ge upp och lägga mig och sova i diket typ.
Haha nja, men ni kan inte fatta hur jobbigt det var..
Well, ja tog mig ju dit iallafall. Å Gud vad skönt det känns nu efteråt.
Stannade på mat hos mamma och pappa
och nu är jag hemma igen. Skit trött.
Blir väl att nöta Tre kronor as usual och typ.. inget mer ?
:)

Kommentarer
Postat av: cia

Vad duktig du är gumman! Det är ju jätte långt att gå dit! Ska själv gå till sävast i morgon så vi får se hur de går.. om jag nu inte ballar ur såklart haha!

2012-01-05 @ 23:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0