Mitt nyår...

Vi bestämde oss för att åka och fira nyår i Kalix hos Matte o Millah
Så vi drog dit jag Ahmed & Aisha + min mamma o pappa
Pappa lagade helt sjukt god mat och vi hade allmänt trevligt bara o tog det lugnt.

Senare på kvällen åkta mamma o pappa tillbaka till Boden igen
och vi dukade fram lite chips osv.
Men vi var så fasligt trötta allihopa, klockan va typ 23.30 och vi orkade knappt
hålla oss vakna, men sedan kom iallafall tolvslaget och vi skålade.

Inte många minuter efteråt så brörjade det för Millah.
Senare på natten drabbades jag och efter mig kom Mattias.
Vi spydde i kapp, riktigt riktigt jobbigt kunde inte sova nått knappt.

Ringde morsan och även pappa hade blivit sjuk, och nu är även mamma det också.
Otroligt glad att Aisha och Amilia har klarat sig utan symptom, och Ahmed har också smitit undan
kräksjukan.


Mår fortfarande inge bra alls. Har 40 graders feber till och från
och orkar inte göra ett skit. Känner mig helt tom på kraft och vätska
Så det återstår bara att vila för min del just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0