my bad .. hahaha

Jag va så borta i skallen när Aisha vaknade för ca en halvtimma sen.,
Sov så djupt men jag vaknade ändå och yrodde min dröm var verklighet & började halv skrika åt Ahmed att han skulle tända lampan som han hade runt armen! Han fattade ingenting (såklart) och frågade vad jag menade och jag blev bara mer o mer rasande o frågade varför han har sin jävla "arm-lampa" om han inte kan använda den.
Han satt som ett stort frågetecken i sängen när jag steg upp och tyckte att han var dum i huvudet som inte fattade vad ja menade, allt eftersom minuterna går undrar jag själv vafan ja höll på me?? trodde stenhårt att han hade en lampa med "dimmer" effekt runt armen som ett armband.. hahah asså vart fan får man saker ifrån...
-

Där satt han helt yrvaken i sängen efter att jag skakat om honom och halv-skrikit "OPEN YOUR FUCKING ARM-LAMP"
Han : "love im sorry I dont understand what you mean?? please whats wrong 
Jag : U dont understand SHIT , FUCKING FORGET IT!!!!
-

de tog ändå minst tio minuter efter att jag lämnat sovrummet innan jag insåg att jag varit i sömnen!
hahahahaha shit vafan ska han ha tänkt...


Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

hahahahah gumman då, åhh!

2011-09-04 @ 09:21:08
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Jo var faktiskt kul men blir ju så trött tidigt så blev tidig hemgång haha =)

2011-09-04 @ 09:23:42
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Mellie

hahahahaha fan va kul

2011-09-04 @ 09:35:19
Postat av: cia

Hhaha gumman :) Kommer och hälsar på såfort jag blivit frisk.. är fortfarande lite förkyld så stannar hemma ett tag till ifrån er :) Puss!

2011-09-04 @ 22:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0