kära solarium ...

Tog mig en och tupplur med Aisha och det var hemskt kul att vakna faktiskt.
Ahmed hade dammsugit skurat hela lägenheten, åh så skönt. Då får man spendera
denna fredagen åt någonting annat :)

Det var länge sedan man gjorde ett solarie besök ...
Shit, typ snart ett år sen? Nej om man skulle ta å börja sola upp sig litegrann
så man inte matchar snön alltför mkt nu i vinter!  ;)

1a okt, får jag förhoppningsvis mitt gymkort. Då smäller det.
Då blir det nyttigheter för min del, och nu ska det hållas! Blir ju galen av att se ut på detta sätt.
Haha ne, men graviditets kilona ska bort, sen må de ta lite tid men bort ska dom för sjutton!


Neeeeee nu ska ja å min snutt leka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0