vi myser

Alltså hallå vart tar dagarna vägen?! Känns som man precis steg upp å nu äre mörkt ute.
Nå har varit å handlat blommor idag, wiie. Så fint det blev nu i lägenheten.
Det blir verkligen en helt annan stämmning när man har blommor?
Konstigt att de kan göra så mkt.. Haha

 

Nå jag och Aisha myser på som vanligt, min gullegumma.
Väntar på att karln ska komma hem nångång, han har varit å handlat
åt mig på IKEA.. eller åt oss, men de va ja som gjorde beställningen ;)
Kuligt, får man sig äntligen ett nytt tvbord å lite annat.
Bilder kan ni ju kanske få sen om ni har tur?


Men så länge ;
visst är det alltid lika roligt med mörka cam bilder? hahah förlåt mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0