Nyklippt

Var med min fina Cecilia på staden igår flera timmar,
gick runt överallt och kikade och fyndade en del!

Mitt i allt blev det ett impuls besök hos frissan!
Min rike vän betalade en klippning åt mig , vem bangar?
Så jag tog chansen och klippte bort ALLT slitet och det var ju inte lite efter
min hår misshandel av blekning, haha. Känns kort men grymt skönt nu efteråt!
Vill ju ha långt hår, men det blir ju aldrig längre när de bara går av för de är så slitet.
Så nu får man sätta tålamodet till och vänta på att det växer.


( gammal bild, har ingen ny på denhär datorn )

Hand i hand över alla hinder ♥


Kommentarer
Postat av: cia

Hand i hand <3

2011-11-10 @ 21:32:55
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

bild, ja tack ;)

2011-11-10 @ 21:41:45
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0