Långis

Nå , jag tog mig somsagt en morgon promenad en sväng ca 40 min med Aisha
sedan somnade vi när vi kom hem igen. Vaknade och åt två hårdbröd mackor
och lekte med lillan sen kom suget efter promenad igen ,
så jag promenerade ut till Vittjärv där Aishas mormor & morfar bor.
1 timma 30 minuter, det spöregnade halva vägen och var lite tungt här och där
men oj så skönt när vi äntligen kom fram :D

Nu blir det laxfilé med grönsaker och sen har man ju tvättstuga ikväll.
Och så får man ju självklart inte glömma DH & Karatefylla på tv.
Haha, nerd Iknow.


Puss !


Kommentarer
Postat av: Sara

Gud så duktig du är !! :) Men hoppas inte din frukost bara var 2 st hårdbrödmackor?? ; ) släng på ett ägg på varje så är det OK=)kram!

2011-11-02 @ 09:25:31
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0