Halloween?

Kul Halloween. Räknade inte med party obviously
Men extrem mensvärk? Jag som aldrig har mensvärk någonsin!
Usch fy och blä, vad jobbigt och ont det gör.
Nå jag har inget hemma inte ens alvedon så jag får väl bara gilla läget.
Haha , surt.


Ahmed är jätte stöttande i mitt beslut att sluta äta onödiga saker
som får mig att stanna i denhär storleken, ( vill gå ner minst 10 kg till )
han åkte precis till Statoil för att inhandla chips, den här tiden också,
haha.. nå jag får en ramlösa iallafall!

Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Men vilken tur att du har ett sånt bra stöd haha :) Ååhh...

2011-11-06 @ 01:51:50
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0