Downtime moments.

Alla har sina ups and downs.
Det känns som att mina senaste år mest bestått av en massa "downs".
Ibland undrar jag hur mycket ett hjärta kan ta innan det går sönder helt.
Det har hänt så många gånger att det känts som att någon bara drar mitt hjärta ur mig och
 krossar det i miljoner delar. Men tack Gud att jag är fortfarande jag, jag har inte kallnat.
Fast ibland har jag önskat att jag bara kunde stänga av mina känslor.
För man blir så sönder riven inom sig när man gång på gång gör allt för en och inte
får 1% tillbaka. Det är någonting som ändå dör inom en sakta men säkert.

Jag vill inte bli för personlig i min blogg, därmed skriver jag inte allt som händer
i mitt privatliv.  Men måste på något sätt bara få ur mig all skit jag har blivit
fylld med på ett litet hörn här i bloggen (!!)



Mitt största "up" i mitt liv hittils, är min dotter.
Gud vet var jag vore utan henne, hon är mitt liv!
Aisha - Because of you, I don't regret one secound ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är den starkaste människan jag vet Nina, ärligt talat! Det är inte många som skulle kunna stå på sig och vara så rak i ryggen som du är med tanke på allt du gått/går igenom! Du har Guds beskydd.

2011-11-26 @ 12:34:37
Postat av: Vanessa

Känner igen mig något otroligt mycket i dina texter. Love you!

2011-11-28 @ 09:12:46
URL: http://vanessadassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0