Dedär med jul-pynt...

Iknooow de är bara en gång om året & mysigt blir det.
Men de känns typ trist att jul pynta när man har det fint redan. Haha
Har iallafall slängt upp en vit julstjärna som jag fick av Millah i vardagsrummet
Satt vita ljus i min tak-krona ist för röda och satt upp lite vit/guld snögubbs prydnader.
Men , de känns fortfarande inte "enough" , jag älskar mitt lila-bruna vardagsrum
ska jag eller ska jag inte slänga på röd-guldiga gardiner och byta till den röda mattan ett tag?
.................................... alla har vi våra små problem

Bilder innan:








efter bilder kommer om det blir någon förändring, mohahaha

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gud så fint ni har det! Älskar tak-kronan. Och så har ni samma stooooooooora soffa som oss :)

2011-11-29 @ 09:32:23
Postat av: Millah - nybliven mamma till Amilia ♥

Vars hade du köpt den där mattan?

2011-11-29 @ 11:43:33
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah - nybliven mamma till Amilia ♥

Måste ju hitta nå fina mattor sen till ny lägenheten.. Vill ha en sån får ta och kika på rusta kanske finns kvar eller nå liknande =)

2011-11-29 @ 13:41:09
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0