mamma-dag ?

Vaknade och promenerade till stan med Ahmed.
Gick och tittade på söta bebis kläder sedan gick jag till min mors jobb
där jag blev kvar ca två och en halv timmar, haha snacka om långtråkig stad
när man inte har bättre för sig än att sitta och hålla morsan sällskap på "sitt" kontor ;)


När hon slutade fick vi oss en promenad på 40 minuter
och efter det åkte vi hem till mig och fick i oss lite mat och choklad! ;D
Sedan när hon gick så städade jag, som varje dag...
Det kan bara inte bli för rent och prydligt, haha klarar inte av att något inte ser bra ut.
Är det så när man fått egen lägenhet kanske?

Drabbades desvärre senare av sammandragningar och hjärtklappning
så jag blev sängliggande tre timmar, lyckades somna också.
Därför jag sitter vaken denhär tiden, haha.
Min mor idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0