babykicks <3

Bebis har sparkat mycket ända sedan första gången det kunde kännas.
Väldigt aktiv liten gullplutt dethär, det ger ett slags lugn
och när hon/han inte sparkar på några timmar känns det tomt.
Finns ingen bättre känsla, och den är så obeskrivlig♥

Har kommit in i en period nu då jag känner mig så tung
Det gör ont i fötterna, för jag är inte van att väga såhär mycket.
Händerna och fötterna känns vattenfyllda, uppsvullna och jag får
inte på mig min ring längre *buhu* ;)

Halsbränna är ett ständigt problem, och eftersom jag lider
av halsbränna i vanliga fall (förutom graviditeten) så blir
det dubbelt så mycket nu. Det gör riktigt ont
Men utöver det, så måste jag säga att det har varit helt underbart
att vara gravid hittils!
Ren nyfikenhet bara att se vilket datum älskling kommer ploppa ut :)
( Bild lånad av Google )

Kommentarer
Postat av: isabell

aaah gud vad kul att du har en bebbe i magen! :')

2011-05-18 @ 17:53:18
URL: http://kokihopforkannibaler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0