wonderful

Blev en trevlig middag med en del arbets kollegor.
Känns jätte trist att flytta ifrån dem, men men.
Har lärt mig massor under min tid i Stockholm. Har verkligen vuxit upp här.
Men jag kommer åka tillbaka och lämna allt bakom mig, och bara se tillbaka på det som minnen.
Vissa människor kommer man minnas underbara saker om
andra mindre underbara, rent av vidriga faktiskt...
Aja that's life. Har alltid sagt åt mig själv
"Lita inte på någon" ,, men gör man det misstaget
och släpper in en främmande människa på sitt liv
så får man ta risken, även om det i slutaändan känns att det inte var värt det.
Människor kommer aldrig sluta vara falska, det är lika bra att sluta förvånas..


Jaja, mätta och belåtna sitter vi djupt ner i soffan och kollar på
tv och dricker apelsin juice... Ja och min Ahmed ♥
Samtidit som vår lilla ängel ger oss signaler om att hon/han faktiskt existerar ;)
Det finns ju faktiskt saker i våra liv som glädjer oss otroligt mycket, tack Gud för det.
2011 07 16 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0