shop til you drop

Har spenderat hela dagen i Luleå!
Medans Ahmed var med pappa och kollade på en tv till lägenheten
Så gick jag och mamma självklart runt på stan i flera timmar och shoppade.
Hittade massor med bra saker, nya byxor framför allt
och det var bästa köpet, haha har verkligen inga byxor som passar nu när magen
har blivit så stor..

Efter shoppingen åkte vi till kära Farmor som
har längtat såå länge efter att få träffa Ahmed.
Hon bjöd på Lax, mumms!

Nu sitter jag här själv framför datorn och funderar på
vad man ska hitta på denhär månaden innan man får lägenheten?
Ahmed har sina polare här så han är upptagen.

Vad ska man göra om dagarna? ... känns lite tråkigt här men
jag får väl börja plugga körkort helt enkelt!












Kommentarer
Postat av: cec

sötisar

2011-03-26 @ 23:43:17
Postat av: Vanessa Dassa

Åh, vad kul att få se magen! Vi får ses när när jag kommer upp, love u, all lycka till er <3

2011-03-28 @ 16:44:35
URL: http://vanessadassa.blogg.se/
Postat av: cia

DÅLIG UPPDATERING! MORR!

2011-03-29 @ 15:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0