busy times in hometown

Har varit lite fullt upp sedan jag kom till Boden
Saker som ska fixas hit och dit, personer man ska hinna träffa osv.
Har stött ihop med en hel del gamla kamrater, känns skönt att vara här faktiskt nu.
Har varit och kollat på lägenheten också, som var super fin!
Känner mig nöjd!! Nu är det bara möbler som ska inhandlas.
Idag har vi varit på stan hela dagen, jag och Ahmed
Som alla andra dagar, fast på skilda håll.
Han med sina vänner och jag med mina!

Träffade min fd "bästis" som man sa på den tiden,Helena och det var verkligen as trevligt!
Älskar när man träffar sina gamla nära vänner som ändå är sig själva rakt igenom
som som alltid var, kanske lite mognare men fortfarande samma människa!
Det var superhärligt iallafall. Imorgon ska vi mötas upp igen för en kväll på stan
och det ser jag fram emot! Hoppas att man känner sig lite bättre i ryggen bara...
För just nu är det pain pain pain.
HAr knäppt massa bilder men nu är Ahmed och pappa ute och glider med bilen
och han tog med min telefon, så ni får en bildupdate eller nått senare..
- haha fan vilken fin ursäkt det lät som

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0