busy day

Varit fullt upp i mitt huvud sedan jag vaknade.
Drama drama drama, haha.

Har jobbat från 17-22 idag, tycker om jobbet nu helt plötsligt
kan ju ha att göra med att jag snart lämnar mitt såkallade "andra hem"...
Nej usch jag saknar redan mina söta arbetskamrater ... shit
Resan hem till norr är bokad och klar iallafall, känns skönt


Efter jag kom hem från jobbet har jag färgat håret,
det växer as snabbt helt plötsligt, hade tre cm utväxt trotts att jag färgade för ca en månad sen..
Har gjort ansiktsmasker, filat, klippt och målat mina naglar med nagelförstärkning.
Det är sånt jag gör på natten eftersom jag inte hinner med det på dagen.
;)


Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sara

Ååh så det blir hem till norr iaf! VAd skojj!=)

2011-03-10 @ 10:56:19
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0