10 hours in town

Har varit i stan sedan kl tolv idag.
Började dagen med att möta upp Fredrika och Linnea från Boden
Vi gick och lunchade på Sandy's, och satt och snackade massor.
Våra munnar gick verkligen i ett, det blev liksom inte en tyst sekund!

Tog en Chai-latte senare, som jag har blivit så sjukt förälskad i.
Ja hade aldrig smakat det förut, första gången förra veckan och mmmmmums säger jag bara.
Det föll mig verkligen i smaken!

Efter några timmar skulle de dra sig till Uppsala
Så jag mötte upp Vanessa. Såklart, har vi också tusen saker att prata om.
i och med att jag flyttar tillbaka till Norrland inom kort.
Känns som att det händer så mycket drama nu på senaste, alltså... sinnessjuka saker
Finns sinnessjuka människor verkligen. Du vet vem du är gullet;)


Vi drog också till Sandy's, men denhär gången var det en "Snapple" som gällde.
Som jag också blivit lite smått förälskad i. Loving it!


Efter två timmars oavbrutet snack, så drog vi vidare till vårt älskade Mac Donalds.
Mötte upp Paloma, och fortsatte vårt pratande!
Ali, Mehdi och Malin gjorde oss sällskap och det var riktigt nice!
Från sex till tio ungefär satt vi där, och vi alla kände oss nog rätt slut i skallen
så vi började sakta dra oss därifrån. 
Jag sa mitt sista farväl till mina medarbetare, och det kom en och annan tår.
Men med andra ord, var det en riktigt bra dag!
Har verkligen haft fullt upp, och vi faktiskt rätt mkt mer än bara snackade som ni säkert förstår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0