om sanningen ska fram

Har legat i solen idag för första gången i år typ?
Shit vad skönt det var , man känner sig rätt mör nu sådär efteråt. haha
Imorgon ska göras några ärenden på morgonen, senare blir det att åka ut antingen
till Vittjärv eller Bodforsen och få sig lite sol åter igen!


Var förresten ute och fiskade med Familjen o Farbrors familj i helgen.
De var riktigt mysigt, men det finns inte så mycket att säga om det hela... haha
Hampus var där, och söt som vanligt! min lill kusin

Farbror Pappa o Mattis


Det tar sig han är snabblärd, fiskade upp sin första egna abborre!♥



Skönt att du tog åt dig av vad jag skrev, då hajjaru.
Du kan verkligen inte säga något till ditt försvar, du har gjort bort dig.
O btw, väldigt moget av dig att inte sjunka "ner till min nivå" !
Det klappar vi händer för tycker jag. pfft
Och svaret är nej. jag tänker inte fortsätta förpesta min blogg med att skriva om dig.
Och besvära inte dig själv med att svara på detta i din blogg,
för jag kunde fan inte bry mig mindre.

Kommentarer
Postat av: Millah

Och du ska bli mamma, dags mogna lite först?

2011-06-07 @ 06:58:42
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Nina

men va kul att du tittade in det första du gjorde när du vaknade. skrev jag något som var omoget eller ??kolla i din egen spegelbild bilvade mamma milla, för du ska ju också bli mamma ?! sluta röka bråka o .. ja duvet resten så mår bebisen bättre.

2011-06-07 @ 09:38:19
Postat av: Millah

Oj du ligger lite efter läser jag, men det var ju inge nytt!

2011-06-07 @ 09:45:55
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Lilja

Hej! Du det där är INGET att bry sig om! ALLA vet ju vem Millah är.....och hur hon beter sig! Det blir säkert ett komentar på det här också, ska vi slå vad?

2011-06-07 @ 11:08:58
Postat av: Nina

ligger lite efter i vad? haha har du slutat röka?!! jasså grattis!!! gud så bra för dig

ja ska inte " trycka ner din LYCKA " , du ska få vara lycklig över de fina du åstadkommit utan att jag kommer och "förstör glädjen" haha...

2011-06-07 @ 13:55:16
Postat av: helena

Alltså ditt jävla miffo..

2011-06-07 @ 19:01:08
URL: http://helenaoman.blogg.se/
Postat av: Nina

ja det är iallafall inte jag som har ett rykte, tack Gud för det.

2011-06-08 @ 01:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0