mage

Jag börjar med att göra som alla andra svennar, hyllar vårt vackra väder!
Isn't it wonderful? 30 grader redan kl 11 imorse... mmmums
Suttit i solen och stekt, och finally har man fått brännan!
Nog för att jag suttit i skuggan lika mycket, men där blir man ju ocskå brun :)


Imorgon är det student å grejer, ska självklart å titta på Cia!
Ska bli såå kul, men fan vilken plåga att stå mitt i stan i denna värme... man hade ju helst
legat avsvimmad i någon sjö, typ.. haha


Bild från förrgår,
Inte länge kvar nu ♥



Kommentarer
Postat av: sara

FAN SÅ VACKERT!!! , Har alltid tänkt att om jag en dag blir gravid så ska jag klä mig EXAKT sådär !=)

2011-06-10 @ 11:44:05
URL: http://lucha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin klänning:)

2011-06-10 @ 18:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0