Jag och magen.


Undrar om jag kommer sakna min bebis kula när bebis väl är ute?
Det känns som att det kommer att bli så tomt utan den, men ... kan egentligen inte
påstå att jag är ett stort fan av den, känner mig klumpig och väldigt osexig...
Men den är ändå så mysig !! haha
Nåja, det lär bli fler gånger i livet hoppas jag!
-
Det närmar sig med stormsteg.
När jag fick reda på att jag var gravid, gjorde jag en huvud uträkning om när
bebis skulle komma och hamnade på den 7e Juli.
Och eftersom jag inte var säker på när jag fick min sista mens, så sa jag i mitten på oktober
till barnmorskan, eftersom det var där någon gång. 
Så eftersom vi räknade från 15-16 Juli, landade beräknat födelse datum på 16/07.
-
Nu först, har jag fått reda exakt på när jag hade min mens.
Därmed blev beräknad födsel 09/07. Jag kommer fortfarande gå efter
barnmorskans datum eftersom vi följer en kurva, men har i åtanke att det kan bli tidigare.
Så spännande!!
-

Idag börjar hur somhelst v. 37 (UL)   (och 38 förväntat )
Och jag mår så bra hälomässigt som man bara kan :)

Kommentarer
Postat av: David

fina vackra Nina :)

2011-06-20 @ 12:59:54
Postat av: Olivia

Du är så fin nina :)

2011-06-20 @ 21:54:25
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0