Preggglls



Idag går jag in i v.35
Shit , det börjar verkligen närma sig nu alltså.
Har haft ett tryck neråt i magen i ca två dygn nu, de känns som att lille plutt börjar
förbereda sig där inne. 

Inatt var riktigt jobbig, fick mina första riktiga "för-värkar" och det var riktigt smärtsamt.
Och jag antar att det kommer bli bra mycket värre än såhär...
Haha, usch jag är verkligen inte en smärt tålig människa, så det känns rätt skrämmande.
Aja, länge bebis mår bra så kommer jag ta mig genom vilken smärta som än krävs ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej jag råkade ramla in på din blogg och den verkar super. Grattis till bebisen i din mage! :)



Nu är det så att jag och min man också försöker att bli gravid så tänkte om du kunde svara på en fråga kanske? Hur länge tog det för ett att bli gravid och vad var dom första symtomerna du kände?

Var du långt gången i graviditeten innan du märkte det och plussade? Ha det bra och lycka till i framtiden kram Anna!

2011-06-06 @ 11:03:27
Postat av: Nina

Hej, åh tack så mycket, vad kul att höra:)



Jag och min man försökte inte direkt att bli med barn, utan det kom bara. Men jag antar att jag gissar att jag har väldigt lätt att bli gravid av olika anledningar. Min graviditet var absolut inte oönskat alls men inte heller planerat. Jag hade gått nästan 3 månader innan jag visste säkert att jag var gravid. Symtomen jag hade innan dess var att jag kände mig jätte yr när jag vaknade speciellt och illamående av ALLT ätbart förutom kolsyrad läsk. Det var då jag misstänkte att jag var gravid, sedan påpekar min karl att jag hade sjukt lätt för att börja gråta också.

2011-06-06 @ 15:42:44
Postat av: Louise Anna Börjesson

Hej! Just nu har jag en frågestund på min blogg. Skulle vara roligt om du kunde fråga mig något allmänt? :) Kram

2011-06-06 @ 16:17:55
URL: http://louiseeb.blogg.se/
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

http://nojesportalen.blogg.se

2011-06-06 @ 16:20:59
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0