Baby

Usch va seg ja har blivit på dehär, haha
jaja ...

Har iallafall suttit och stekt i två timmar nu och farsan håller på att grejja
en hamburgare som jag hade tänkt klämma i mig med lite champis..
Jag som har börjat på mina nyttigare dagar, ett kokt beslut jag tog i förrgår.
Eftersom jag nu har svullit som en valross,
och detta kommer bara inte vara acceptabelt sen när bebis väl är ute haha..

Shit nästan så man får lite ångest
men, wtf jag är bra på att gå ner i vikt på kort tid ;)


Åh min lilla älskling har redan gett mig försmak på smärta.
och värre ska det bli, men det gör inget gulle...
tryck på du, vill ha dig i famnen nu :)

imorgon blir det ett besök på MVC.
och jag är förresten i v.38 nu beräknat från UL och v.39 förväntat!
Så nu hoppas vi att allt ser bra ut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0