vem kunde väl ana ..

att det var möjligt att ha sånna här känslor? 

Jag känner mig så lycklig , så otroligt glad och välsignad efter att jag fått min dotter.
Hon är gudomlig, 6 dagar gammal och jag skulle redan dö för henne!

Jag blir nervös för att jag älskar henne så mycket
skulle någonting hända henne skulle jag ... ja vet inte vad!
Det finns ingenting i hela världen som slår känslan av att ha sitt barn sovandes på sin mage.
Jag skulle kunna skriva ett tusen km långt inlägg och försöka förklara
mina känslor för henne, men det skulle ändå inte vara nog.
Jag är så lycklig ♥


Allt känns för bra för att vara sant, tackar Gud för livet han gett mig.
Underbar man, underbar dotter, underbar familj och underbara vänner!
Jag bara njuter.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Längtar redan till imorgon då jag får vara med er och bara känna av lyckan och glädjen ni sprider.. <3 puss //moster ;)

2011-07-21 @ 23:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0