GRATTIS AHMED! :)

Alf marbouk habibi!

Omg, min karl har gått å blivit gammal!
Haha, han fyller 30 år idag, helt sjukt :)
Är inte så tät efter alla bebis saker som inhandlats,
så sattsade på en t-shirt som jag visste att han skulle älska och tre par boxer.
Sen fick han ett gymkort också av mor och far. + såklart tårtorna som var hans bästa present ;)


Fina far
Herrn hansjälv.
Fina mor
Resultatet av mitt tårt bakande :)

Ja det är ju varmt i mitt tillstånd, så glansigt ansikte kom inte som en chock.
Haha, äh whatever!

Kommentarer
Postat av: frida

men guud bakade du det där själv? snälla jag döör om du inte lägger upp recepten!

2011-07-06 @ 01:36:00
URL: http://friduslinus.blogg.se/
Postat av: Anonym

vars var din bror?

2011-07-07 @ 04:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0