Cilla pilla



Farmor har kommit till stan, alla är så uppspelta och
förväntansfulla nu, känns verkligen att det är nära...
Man går bara och väntar på värkar, det känns lite frustrerande att inte veta alls
när det sätts igång bara! Nå jag kör 100% på vilandet från och med nu ...
Det verkar ju inte hända mer bara för att man är på språng hela tiden,
så varför slita ut sig .. haha

Wellwell, jag har inte så mkt roligt att skriva om just nu?

Ja kan ju skicka en hälsning till Cia , som ja ser allt för sällan nu för tiden.
Trotts att vi bor grannar o hela köret!
Man blir som lite ... ointressant när man är gravid antar jag? haha :)
PUSS




Kommentarer
Postat av: cillalilla!

Men jag jobbar gumman :) Det är därför vi ses så sällan! Men i morgon.. DÅ SMÄLLER DE! Jaa dåå, dååå... dåå ska du hjälpa mej frosta av frysen :D

2011-07-12 @ 23:06:13
Postat av: Yanina

hahaha kan du ju fet glömma!

2011-07-12 @ 23:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0