babie stuff

Har varit med lillan på stan i flera timmar idag, och hon sov sött hela tiden
(tack och lov) ;) skulle verkligen inte känna mig bekväm med att amma bland folk
så det skulle bli lite stressigt om hon vaknade mitt i kaoset!
Rebecca var med också, fyndade massor med fint till lillan, och lite till mig sj ;)


Började tidiga morgonen med att snutta på pappas varma bröst :)


12 dagar gammal, och redan intresserad av sitt baby-gym 
(som jag inte kunde motstå att köpa idag ;) )


mommo & moffa har varit på besök idag också,
som alla andra dagar :-D 


Lilla prinsessan i knät på sin mor! :)




P.S. Jag kommer uppdatera om förlossningen inom kort, så snabbt jag bara får chansen
att sitta här en liten längre stund.

Kommentarer
Postat av: Malin

vilken liten ängel :)

2011-08-01 @ 05:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0