softie

AH! Hej raringar, jag är här och ger er en update lite snabbt,
Det händer så mkt, kaoset i Libyen betyder kaos i mitt liv också,
Imorgon hålls stora demonstrationer runtom världen.
Ska själv ut till plattan och visa mitt stöd med min kära.

För er som inte vet det så drar vi oss snart till norrland.
Back to basics, haha känns lite tråkigt men vi behöver verkligen
lugn och ro nu efter allt som varit...
Har fått lägenhet där också, pricken över i;et.
Sen kommer fler nyheter som jag inte avslöjar riktigt ännu
här på bloggen!



Kommentarer
Postat av: Vanessa Dassa

Du är fin mitt hjärta! And.. i know what your secret is ;) mwah!

2011-02-25 @ 14:21:16
URL: http://vanessadassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0