back in my warm apartment

Damn vad kallt det är ute, eller iallafall när man är ute 6 timmar i ett sträck ...
Haha, åkte in lite för tidigt märkte jag, demonstrationen började strax efter fyra
och jag var där redan kl ett... Så jag tittade runt i lite affärer under tiden
jag som verkligen ska knipa igen och spara pengar kunde inte låta bli att handla lite iallafall.
hade ett presentkort på H&M så köpte några olika nagellack, nagel filar och nagel förstärkare
samt lite smink och en tröja. Och plockade på mig en mysig velour-dress i gult dessutom. så fin!


Många bra tal hölls på demonstrationen också, dessutom
Jag var typ enda svensk i den stora folkmassan, haha det ledde till många blickar
men tacksamma, ödmjuka blickar var det iallafall tack och lov :)

Blev en hel del " NER MED GADHAFFI, ONE TWO TREE FOR GADHAFFI YA DIKTATOR "
Hejja hejja! Han ska bort




Kommentarer
Postat av: Millah

åh du är så fin... SAKNA!

2011-02-25 @ 20:31:13
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: cia

hahhaa, säger som jag gjorde på din förra bild... DET MÄRKS SÅ MYCKET! (du vet vad jag menar) Snygg du är gumman. Hade lätt följt med och hejjat på med er om jag var i stockholm. Puss puss

2011-02-26 @ 01:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0