Jul afton.

Vi har haft en super mysig jul!
Jag Aisha Ahmed, mamma pappa & farmor hemma hos mor och far.
God mat som vanligt med en liten "touch" från Libyen i år såklart.
Present öppning och bara allmänt myspys och frossande i choklad.
Precis såhär jul ska vara, lugnt och skönt utan stress.
Aisha fick jätte fina presenter, tack till alla, ni vet vilka ni är♥


Men julen är ju inte riktigt över än.
Det blir jul firande imorgon också, Mattias Millah och Amilia kommer till Boden :)
Längtar fastän det är ganska snart... haha




Imorse badade vi bastu, som varje julaftons morgon!
Aishas första gång, and she loved it.
Färdig fixad. Lockade mitt hår med min nya plattång.
Jag Ahmed & Aisha ♥
Aisha busar hos pappa
Min fiiina mamma ♥
Mammas lilla ♥

Kommentarer
Postat av: Desiree

fina kort.

2011-12-26 @ 13:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0