Bildbomb KALIX

Spenderat hela eftermiddagen och kvällen i Kalix somsagt.
Super mysigt, önskar så mkt jag bodde nära mina älsklingar där borta!
Nå, de var iallafall hur mysigt som helst, behöver jag ens säga det?!
Haha, skiter fasen i avståndet ja ska träffa dom så ofta ja bara kan.
Amilia ♥
Sömntutan sov när vi kom, och gjorde hon också några timmar.
Aisha vågade sig på sin morbrors famn, hon brukar bli skrämd av hans svarta ögonbryn
men idag gick det super ;)
Laddade ner lite tv serier som jag blockade med mig hem.
Närmare sagt "Tre kronor" haha. Ska bli nörd tsm me kalixgänget!
Amilia vaknade, och ni vet ju sånnahär småttingar..
Man smälter ju som smör i solsken! Så söta och goa är dom ♥
Nog saknar man när Aisha var sådär liten och "hjälplös"  hihi
känns ändå som nyss men tänk att hon snart är ett halvår .... min stora tjej
Pappa och Aisha gosade som vanligt :)
Och Millah va glad å käka dumle såklart!  :)


PUSSS

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

sötnöt =) hahahaha så störd

2011-12-22 @ 02:11:06
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0