the weekend

I fredags fick jag och Aisha besök av flera stycken.
Först på plats var Madde, vi satt å surra med en kopp kaffe & pratade om
allt mellan himmel och jord. Aisha fick en fin present också :)
farmor dök upp också , mysigt med tidigt främmande för en gångs skull!
Jag hade ändå inte sovit en minut på de dygnet så det var inte mig emot.

Precis när Madde vandrat iväg så kom Fredrika & hennes mor.
Fick en helt underbart fin tavla som F målat till Aisha (bild kommer sen)
och eftersom lillan har jul afton varje dag så fick hon även presenter av 
Fredrikas mamma. Tack allihopa, väldigt snällt av er ♥


I lördags
kom  sötnosen Millah till Boden också för att besöka mig o lilla tjorven.
Vi hade riktigt mysigt med soff-häng nästan hela kvällen :)
Hon sov över också och riktigt kul var det. Tiden gick ju för snabbt! :(
Även hon hade med en ur gullig present , kan inte annat än tacka ♥


Och slutligen i söndags sa farväl till Millah på dagen och åkte 
ut till hampis för att umgås med Fredrika och hennes familj.
Hon åker tillbaka till Uppsala idag .. :( 
Och efter det kom pappa o plockade upp mig & sedan smaskade vi chips hos
mig resten av kvällen.
- en riktigt bra helg med andra ord





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0